Pomoc - strona w przygotowaniu

1. Nie dostałem biletów, co robić?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić katalog SPAM w swojej skrzynce pocztowej, czy mail z biletami nie został tam umieszczony.
Jeżeli nie znajdziecie Państwo w nim maila prosimy o podesłanie informacji/pytania na adres: bilety (małpa) teatr.zgora.pl. W mailu proszę podać dane, dzięki którym będzie można zidentyfikować transakcję (np: imię nazwisko, adres email lub numer transakcji). W ciągu maksymalnie 12 godzin skontaktuje się z Państwem nasz pracownik.

2. Rezygnuję z biletów, co dalej?

Miejsca, które nie zostały opłacone zostaną automatycznie zwolnione. Nie ma potrzeby informowania o rezygnacji z zakupu.

3. Z kim mam się skontaktować w celu uzyskania informacji o płatności?

Obsługą internetowej sprzedaży biletów zajmuje się Impresariat Lubuskiego Teatru, czynny w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.00. Wszyskie zapytania oraz problemy proszę zgłaszać mailowo na adres bilety (małpa) teatr.zgora.pl

4. Mam problem z dokonaniem płatności

Proszę poinformować o tym fakcie osoby zajmujące się internetową sprzedażą za pomocą maila na adres bilety (małpa) teatr.zgora.pl

Pomoc

Problem z działaniem strony. Zgłoś do administratora: bilety@teatr.zgora.pl
Regulamin: www.bilety.teatr.zgora.pl/regulamin