Pytania i odpowiedzi (FAQ)

1. Nie dostałem biletów, co robić?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić katalog SPAM w swojej skrzynce pocztowej, czy mail z biletami nie został tam umieszczony.
Jeżeli nie znajdziecie Państwo w nim maila prosimy o podesłanie informacji/pytania na adres: bilety (małpa) teatr.zgora.pl. W mailu proszę podać dane, dzięki którym będzie można zidentyfikować transakcję (np: imię nazwisko, adres email lub numer transakcji). W ciągu maksymalnie 12 godzin skontaktuje się z Państwem nasz pracownik.

2. Rezygnuję z biletów, co dalej?

Miejsca, które nie zostały opłacone zostaną automatycznie zwolnione. Nie ma potrzeby informowania o rezygnacji z zakupu.

3. Z kim mam się skontaktować w celu uzyskania informacji o płatności?

Wszyskie zapytania oraz problemy związane z internetowym zakupem biletów proszę zgłaszać mailowo na adres bilety (małpa) teatr.zgora.pl

4. Mam problem z dokonaniem płatności

Proszę poinformować o tym fakcie osoby zajmujące się internetową sprzedażą za pomocą maila na adres bilety (małpa) teatr.zgora.pl

5. Na skrzynkę dostałem maila o braku otrzymania płatności

Większość płatności realizowana jest w ciągu kilku minut od złożenia dyspozycji za pomocą serwisu platnosci.pl. W przypadku braku otrzymania w ciągu godziny potwierdzenia opłacenia biletów, automatycznie wysyłany jest email informujący o braku zaksięgowania kwoty. Ma to na celu zwrócenie Państwu uwagi, że Bank za pomocą którego dokonywana jest płatność nie potwierdził wykonania zapłaty za bilety.

6. Czy istnieje możliwość wykonania przelewu bezpośrednio na rachunek bankowy Lubuskiego Teatr?

Niestety nie. Takie płatności nie będą w jakikolwiek sposób powiązane z wybranymi miejscami. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania płatności przez payu.pl wybrane miejsca zostaną automatycznie zwolnione.

7. Zakupiłem bilety na dzisiejszy spektakl a nie dostałem biletów. Co robić?

Jeżeli bilety zostały zakupione na spektakl w dniu dzisiejszym (tylko w takim przypadku) to proszę o kontakt telefoniczny z kasą biletową Lubuskiego Teatru (tel. 68 4527272 w. 33). Proszę pamiętać, że jeżeli Bank i payu.pl nie potwierdzą zapłaty za bilety to Lubuski Teatr nie może wydać Państwu biletów. W takim przypadku może zajść konieczność opłacenia biletów bezpośrednio w kasie biletowej. Jeżeli zapłacą Państwo na miejscu a płatność internetowqa zostanie potwierdzona dopiero po odbyciu spektaklu to oczywiśćie płatność internetowa zostanie zwrócona na rachunek/kartę z której została dokonana.

Pomoc

Pytania i odpowiedzi: www.bilety.teatr.zgora.pl/pytania

Regulamin: www.bilety.teatr.zgora.pl/regulamin